Sprawy pracownicze

Nie jest sztuką wygrywanie sporów, sztuką jest ich minimalizacja.

Prowadzimy sprawy pracownicze w następującym zakresie czynności, w szczególności:

  1. przygotowanie umów o pracę, zlecenia, inne (odrębne zlecenie),
  2. sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i aktualizacyjnej,
  3. rozliczanie płac, poboru zaliczek, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne i sporządzanie w tym zakresie stosownych deklaracji,
  4. przekaz elektroniczny do ZUS dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,
  5. rozliczenia roczne płatnika ZUS i PIT,
  6. prowadzenie akt osobowych, kart: czasu pracy, urlopów, wynagrodzeń pracowników,
  7. kontrola terminów płatności zaliczek i składek ubezpieczeniowych,
  8. raporty z obsługi pracowniczej klienta,
  9. sygnalizowanie o zmianach w prawie pracy, ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych,
  10. aktywny udział w postępowaniu kontrolnym,
  11. konsultacje w zakresie płac i kadr.
Masz pytania? Jesteś zainteresowany współpracą?

Zapoznaj się z naszą ofertą